De grootste keuze van het internet303 876 540 producten, 160 417 webwinkels.
Categorieën
Merk

FAQ / Help

Over Twenga Twenga gebruiken Kopen via Twenga Een TwengAccount aanmaken Inloggen & Paswoord

Over Twenga

Wat betekent ‘Twenga’?

‘Twenga’ betekent ‘recht op doel af’ in Swahili.

Wat is Twenga?

Twenga is de nieuwste generatie winkel website waarbij je slimmer kan winkelen. Twenga biedt keuze en informatie om u zo efficiënt mogelijk te laten winkelen. Voor meer informatie, bezoek onze Over ons pagina.

Is Twenga een prijs vergelijkingssite?

Bij Twenga zien wie ons niet zozeer als een prijs vergelijkingssite, maar meer als de grootste product database op het internet. Uiteraard vergelijken wij ook prijzen. Naast dat trachten wij elk beschikbaar product voor elke beschikbare prijs in onze database te hebben, de prijs historie van producten te weergeven en product en winkel recensies te publiceren zodat u een zo goed mogelijke beslissing kunt nemen wanneer u online winkelt.

Hoe bepaald Twenga de volgorde van weergegeven producten?

Twenga laat u daar een keuze in maken! U kunt producten sorteren op prijs, populariteit, relevantie. De producten zijn automatisch gesorteerd op de hoeveelheid product informatie. Met de zelfontwikkelde ‘Crawl’ technologie kan Twenga online producten vinden en op de site plaatsen, hiermee garandeert Twenga een onafhankelijke weergave van producten.

Verkoopt Twenga zelf producten?

Nee. Twenga is meer een winkelgids dan daadwerkelijke winkel. Dit betekent dat u op de Twenga website alle informatie over een product en winkel kan vinden maar naar de website van de winkelier moet gaan om het product te bestellen.

Waarom zou ik Twenga gebruiken?

Bij Twenga willen we uw online shop ervaring zo succesvol en gemakkelijk mogelijk maken, daarom blijven de site ontwikkelen met verbeteringen en nieuwe ideeën. Met de meest uitgebreide product catalogus op het web hopen we dat u bij ons vind wat u zoekt.

Naar boven

Twenga gebruiken

Hoe zoek ik een product bij Twenga?

Er zijn verschillende manieren om producten bij Twenga te zoeken. De meest gebruikte manier is de naam van het product dat u zoekt in de zoekbalk te typen, de resultaten van de zoekopdracht kunnen ook gefilterd worden. Ook kunt u op merk zoeken door op het knopje ‘merken’ te klikken. Daarnaast hebben we overzichten van populaire zoekopdrachten, merken en winkeliers.

Ik kan niet vinden wat ik zoek, betekent dit dat Twenga het niet heeft?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u niet vind wat u zoekt. Wellicht heeft een winkelier een spelfout op zijn site staan waardoor het product niet overeenkomt met uw zoekopdracht. Misschien gebruikt een winkelier een synoniem voor het product, dus probeer het product eens te vinden met synoniemen. Mocht dit niet werken, probeer dan eens door de catalogus te bladeren in categorieën waar het product mogelijk in kan zitten. Mocht u het nog steeds niet vinden, dan is het mogelijk dat Twenga het product nog niet gevonden heeft op het web. We staan open voor feedback, dus als u vind dat er een product in onze catalogus ontbreekt, contacteer ons dan via de Contact link op de bodem van elke pagina.

Ik krijg teveel producten, hoe kan ik mijn zoekopdracht verfijnen?

Wanneer u uw zoekopdracht hebt bevestigd verschijnt er een filterbalk onder de zoekbalk, hiermee kunt u uw zoekopdracht verfijnen door te zoeken binnen categorieën, winkels, merken en prijsklassen. In de toekomst is het zelfs mogelijk om op product specifieke kenmerken te zoeken als kleur en afmeting.

Hoe gebruik ik de filters?

De filters gebruiken is erg simpel. Alles wat je moet doen is een optie binnen de bepaalde filter kiezen, de opdracht wordt dan automatisch uitgevoerd?

Wat is een Twenga Price Alert?

Een Twenga Price Alert is een waarschuwing per email als de prijs van een product is gedaald.

Hoe zet ik een Twenga Price Alert?

Om een Twenga Price Alert te zetten moet je een ‘Twenga account’ hebben. Als u deze heeft kunt u een Twenga Price Alert zetten door het balkje bij het product aan te vinken.

Waarom is het niet mogelijk de prijs van een Twenga Price Alert te bepalen?

De verkopers veranderen hun prijzen constant, om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden hiervan stuurt Twenga u een mail elke keer als de prijs verlaagd wordt door de verkoper. Dus als u geen mail ontvangt is de prijs ook niet veranderd. Wel kunt u er van op aan dat Twenga de prijzen in de gaten blijft houden en u op de hoogte stelt als deze is gedaald.

Naar boven

Kopen via Twenga

Waarom is een product/prijs op de site van de verkoper anders dan op de Twenga site?

Dit zou een probleem op de site van de verkoper of een probleem op de Twenga site zijn. Als u een product vindt met andere informatie, prijzen of foto’s op de site van de verkoper neem dan Contact met ons op. Als u de productinformatie en verkopers site kunt vermelden zoeken wij het voor u uit.

Ik heb been product gevonden dat uitverkocht is bij de verkoper, waarom staat het nog steeds op Twenga?

Twenga’s database wordt elke dag geüpdate, dus als de verkoper binnen enkele uren is uitverkocht zal dat pas de dag erna bij Twenga te zien zijn.

Het product dat ik besteld heb is kapot/niet geleverd/niet in orde, wat kan ik doen?

Aangezien Twenga niet de verkopende partij is maar een bemiddelaar zal u met uw problemen naar de verkopende partij moeten gaan, dus de winkel waar u het product heeft besteld.

Naar boven

Een TwengAccount aanmaken

Heb ik een TwengAccount nodig om de site te gebruiken?

Nee, maar een TwengAccount bied enkele voorwaarden als de Twenga Price Alerts en de mogelijkheid je mening te geven over producten en verkopers.

Hoe creëer ik een TwengAccount?

Druk rechtsboven op de site op ‘Creëer een TwengAccount’. Twenga leid u verder door het aanmeldingsproces.

Ik heb geprobeerd een TwengAccount aan te maken, maar hij zegt dat mijn email/gebruikersnaam al bestaat, wat moet ik doen?

Als uw email al bestaat in de Twenga database dan is er al een TwengAccount gecreëerd met uw email adres, wellicht dat u dit vergeten bent? Anders kunt u Contact met ons opnemen. Als uw gebruikersnaam al bestaat komt dit doordat iemand anders deze al gekozen heeft, u dient dus een andere gebruikersnaam te kiezen, u kunt bijvoorbeeld cijfers achter uw gebruikersnaam zetten. Bijvoorbeeld JanSmit123.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen?

Als u geen bevestigingsmail heeft gekregen dan zou het kunnen zijn dat de email vertraagd is of dat het email adres niet geldig is. Kijk op een later tijdstip nog eens of u een bevestigingsmail hebt gekregen, als er dan nog steeds geen mail is, probeer u dan nogmaals aan te melden en zorg er voor dat uw email adres juist getypt is. Heeft u nog steeds problemen, neem dan Contact met ons op.

Naar boven

Inloggen & Paswoord

Hoe log ik in bij Twenga?

Om in te loggen, klik op ‘Log in’ rechtsboven in de pagina, daarna vult u uw gebruikersnaam en paswoord in en u bent ingelogd. Om in te loggen heeft u een TwengAccount nodig. Hoe u deze aan kan maken staat beschreven in het ‘Een TwengAccount maken’ gedeelte van de FAQ.

Hoe verander ik mijn paswoord?

Om uw paswoord te veranderen gaat u naar uw TwengAccount configuratie en kiest u de optie om uw paswoord te veranderen, volg dan de instructies.

Naar boven